Top

Veelgestelde vragen

  /  Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De meeste bestellingen worden verwerkt en verpakt binnen 1-2 werkdagen na plaatsing (exclusief weekends en feestdagen). Bestellingen die na 9 uur op een werkdag worden geplaatst, worden meestal de eerstvolgende werkdag worden verzonden en bestellingen die na vrijdag 9 uur of in een weekend worden geplaatst, worden maandagochtend verzonden. Zorg ervoor dat uw postadres correct en veilig is. 

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de Volg Je Bestelling pagina.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op. 

Wat zijn de verzendkosten?

Je hebt 2 keuzes. De verzekerde verzending en de onverzekerde verzending. Voor de verzekerde verzending vragen wij €4,95 en de onverzekerde verzending is vanaf €50 gratis. En kost anders €2,50

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen vanaf de dag van ontvangst aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden. Behalve als dit product in de uitverkoop is. Dan kunt u een te-goed bon krijgen of een vervangend product binnen de prijs.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen vanaf de dag van ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Voor meer informatie: ga naar Ruilen en Retourneren. Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen op je rekening staat.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

Op de Volg Je Bestelling pagina kun je je e-mail adres en ordernummer (bijvoorbeeld: 1001) in te voeren om je pakketje te volgen.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.